نوشته شده توسط : admin

تعریف عملیاتی مفاهیم:

 بازی:

منظور از بازی در این پژوهش بازی های مبتنی بر واحد کار دانش آموزان و مبتنی بر آموزش کلاسی کودکان پیش دبستان می باشد. سعی می شود از بازی های خلاق استفاده شود. برای مثال: استفاده از حلقه برای آموزش مسافت و دوری و نزدیکی (چندین حلقه را پشت سر هم قرار داده و از بچه ها می خواهیم که از حلقه ای به دیگر بپرند، در ضمن به تدریج فاصله حلقه ها را بیشتر می کنیم).

بازی آموزشی:

بازی آموزشی برای آموزش به افراد، مخصوص کودکان در یک موضوع درسی خاص طراحی گردیده است، یا به آن ها کمک می کند تا مهارتی را کسب نمایند.

 

 

 خلاقیت:

نمره ای است که آزمودنی از آزمون فرم A خلاقیت تورنس کسب میکند.

پیش دبستان:

گذراندن دوره آموزش های پیش دبستان توسط دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مراکز پیش دبستانی.(طرح اساس پیش آمادگی مصوب وزارت آموزش و پرورش)

متن کامل پایان نامه





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: