پایان نامه با موضوع سنجش بین ارتباطات با وفاداری مشتریان
نوشته شده توسط : admin

معرفی هتل­های اصفهان

هتل عباسی: هتل عباسی اصفهان واقع در خیابان چهارباغ عباسی ، کهن ترین هتل جهان با معماری شکوه مند ایرانی طراحی و بنا گردیده است. با شکوفائی اقتصاد ایران در عصر صفوی ساختن بناهای عظیم و سودمند آغاز گردید. یکی از شاخص ترین بناهای آن دوره کاروانسرای عباسی اصفهان می­باشد. شرکت سهامی بیمه ایران با خرید کاروانسرای عباسی اصفهان و تبدیل آن به مهمانخانه، هم یک بنای ارزشمند تاریخی را حفظ نمود و هم خاطره کاربری نخستین آن، یعنی اقامتگاه مسافرین را در شکل جدید مهمانسرا زنده کرد مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس یکی از هتلهای بزرگ ایران و شهر اصفهان است که به دلیل معماری آن، که از معماری دوران صفوی الگو گرفته است، و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی اصفهان دارای اهمیت فراوان است. مهمانسرای عباسی با ۲۳۱ اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده­اند، سالانه پذیرای هزاران مهمان و گردشگر داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان و همچنین دهها هیات از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت های بین المللی است.

هتل کوثر: در سال ۱۳۴۷ کلنگ احداث هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع بر زمین خورد. این هتل در حاشیه زیبای رودخانه همیشه زنده زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد برافراشت.  این مجموعه اقامتی ابتداً‌ با ۱۳۰ باب اتاق با نام هتل شرایتون زیر نظر هتل های زنجیره ای شرایتون در سال ۱۳۵۱ افتتاح گردید. پس از گذشت یک سال نام هتل به هتل کوروش تغییر یافت و تا سال ۱۳۵۷ با این نام تحت نظارت گروه هتل های شرایتون فعالیت نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی هتل کوروش به هتل قدس تغییر نام یافت و پس از یک سال نام آن به هتل کوثر تبدیل شد و تا بدین لحظه به همین نام ارائه خدمت می­نماید. این هتل در حال حاضر زیرمجموعه شرکت هتلهای بین المللی پارسیان متعلق به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان می­باشد.

هتل آسمان: هتل چهار ستاره آسمان با موقعیت ویژه (مرتفع ترین ساختمان) در شهر تاریخی اصفهان در حاشیه زیبای زاینده رود، مشتمل بر سیزده طبقه می باشد. هزینه اقامت کودکان ۳ تا ۸ ساله در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه ۵۰%  هزینه تخت اضافه می­باشد.

هتل اسپادانا: هتل ۳ ستاره اسپادانا اصفهان در مجاورت زاینده رود و سی و سه پل با عظمت، قریب به ۲۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل با بهره برداری از موقعیتی ویژه از لحاظ جغرافیایی، آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می­باشد. این هتل با مهارت های معماری مدرن و ظرافت های سنت همگام با علم نوین هتلداری بر میزبانی خود از میهمانان عزیز رنگ حقیقت بخشیده است. هنر معماری در ایران، وامدار معماری شهر اصفهان است و این هنر در طراحی هتل اسپادانا با چشم اندازی زیبا از سی و سه پل رنگ و بویی خاص یافته است. این هتل با بهره برداری از موقعیتی ویژه از لحاظ جغرافیایی، شامل ۴ طبقه و ۳۲ باب اتاق، آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می­باشد.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل

 





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: